Da'ti un click pe poza .!

vineri, 15 aprilie 2011

Ploua .!

Poate daca ploaia s'ar opri , poate numai atunci o sa ma simt mai bine .Dar stiu ca sunt cu gandul la vremea buna ... La frumusete asa cum e ea . M'am plictisit de tot si de tot mai putin de el ... El .. El e o persoana speciala .  Cu o inima mare .... Mare cat el , de mare . Chiar daca nu'l am langa mine , chiar daca este departe , chiar daca nu pot sa'l vad zambind , chiar daca nu intelegi nimic din ce s'a intamplat , chiar daca nu'l poti chema , chiar daca amintirile au ramas , chiar daca nu'l pot intalni , chiar daca toata lumea e intre noi , chiar daca stii si n'ai uitat , chiar daca lumea s'a impartit la doi  , chiar daca viata ne'a speriat , chiar daca stii .... El nu a uitat . Si telefonul suna . Si ma simt cea mai , cea . E asa de frumos tot ... Tot , ce se intampla .
A aparut deodata in viata mea .. Fara sa'mi dau seama , fara sa realizez . Asa intr'o secunda. Ai patruns adanc in sufletul meu . Cred ca esti asa frumos cand razi , sau cand zambesti , sau cand plangi , sau ... Si vreau . Vreau sa nu gresesc in nimic . Simt ca ma topesc ... Din cauza racelii care ma copleseste . Dar totul imi trece cu gandul la el . Roua din flori .! Sa nu zbori .! Sa nu'mi dai drumul la mana .! Sau daca pleci promite'mi ca ma vei lua .! Imi arde inima cand ma gandesc . Tu ma indrumi spre bine . Imi umpli sufletul  .! Un suflet cald , e departe de mine ... nu stiu nimic ... Gata .! Ma cheama patul .  Visul meu esti tu .!

2 comentarii: