Da'ti un click pe poza .!

joi, 14 aprilie 2011

Carabuşul meu .!

Carbusul meu ... Totul a inceput doar de la niste simple saluturi  , gen : "-Ce faci ? -Bine ." . Si atat . Acum e cu totul special ...Habar nu am cand a trecut timpul ... Un timp pretios pentru amandoi ...Si vreau ca totul sa continue . E printre putinele persoane care ma inteleg cu adevarat .. Daca nu vorbesc cu el macar un pic  , poate chiar nu pot dormi .  E fratiorul meu . Si il iubesc . >:D< Totul pare absurd . ... Adica cum poti sa spui unele lucruri unei persoane care o cunosti doar prin intermediul mesenger-ului ... Habar n'am . Asta simt , asta fac . ! Si pot s'o mai spun o data .!  
"You say you’re in love, in love with me...But I know that you’re lying to me . " Pur si simplu suntem indragostiti de versurile si melodia Dream Girl ... Eu o ascult de 3-4 zile si inca nu m'am plictisit de ea... El spune acelasi lucru . Si este ceea ce ne uneste pe noi . Ceea ce ne face fericiti sau tristi . Este tot ceea ce avem in comun . Bine nu chiar tot .! Ma face fericita ... Si nimeni nu a mai reusit aceasta performanta .:))
Desi este departe , eu il simt aici langa mine ..Este langa mine , in mintea mea , toata ziua ma tine ocupata  .Nu ma plictisesc niciodata . Si imi coloreaza visele .! Nu stiu "De ce?" , dar nici nu vreau sa stiu .! Stiu doar ca vei ramane "al meu fratior / carabushul meu ." Nu cred ca si el are aceasi parere  , dar eu zic ce simt .!
E cu totul special . Si asa vreau sa ramana . Dar stiu ca fata proasta care sunt trebuie sa greseasca cu ceva si sa strice prietenia asta .  Sunt egoista si stiu asta .
Vreau doar sa stii ca imi iubesc carabusul .Still I can't help but feel......
Pentru tine .. Carabusule.:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu