Da'ti un click pe poza .!

marți, 19 aprilie 2011

Credeai c-o vei distruge?…[ :>.]

Credeai c-o vei distruge?…
Uite-o dupa un timp, zambeste si e dulce, ‘luzar’.!
Ce credeai, ca o sa ma arunc in genunchi sa plang, sa-ti cer iertare, sa-mi smulg parul din cap, sa-ti zic că esti tot ce am mai scump, ca nu pot trai fara tine? Pisi, imi place maxim sa-ti spun ca, te-ai inselat amarnic.  Nu m-afectezi cu nimic, ma intaresti, ma faci să-mi dau seama ce nimic esti, ca n-ai inima si mai ales incredere.  Ti-am dat tot! Tot ce-am avut si nu neg ca nu mi-a plăcut, pentru ca ai stiut perfect ss joci teatru si tot ti-a iesit de minune.  M-ai indus in eroare, m-ai facut sa cred ca totu-i roz şi când ştiai că mă aştept mai puţin ai băgat bomba, ţi-ai dat arama pe faţă.  Eşti  un nimic, si-mi pare amarnic de rau să spun asta tocmai despre tine.  Nu-ti poti da seama cat ai insemnat pentru mine, desi nu ti-am aratat niciodată , si ma bucur .  Dar oricat de mult ai vrea sa-ti fac pe plac, sa ma plang ca ma doare, NU O VOI FACE!  Ziceai despre R. ca nu-l poti intelege cum a putut sa se comporte astfel cu o fata, ei bine, nu esti cu nimic mai presus, ba chiar cred ca gasesc o asemanare intre voi doi: sunteti buni actori!   Nu meritai nici macar ce ţi-am dat, eşti un simplu tip, care nu stie sa aprecieze, desi a stiut bine s-o faca odată,esti un simplu tip care şi-a batut joc, pentru ca stiai cat de mult ma doare chestia asta, ai lovit exact pe rana ! eşti un simplu tip care se lasa manipulat de orice vorbe, de orice zvonuri, esti un simplu credul, care a cazut într-o capcana ieftina, din care cand vei iesi, va fi prea tarziu sa te intorci si sa-ti dai seama de ceea ce ai pierdut.
Mie mi-e egal cu zero tot!.
 E viata ta! Din partea mea da-ti foc ca furi curent! Sper că acest post sa te doara asa cum ma doare si pe mine, fiindca oricat de nepasatoare vreau să fiu, ti-a iesit perfect…
Pa si pusy. Jet!
Dar asta nu are nici o treaba cu starea mea de acum . Am starea pe care o am din alta cauza . Sa se inteleaga : Mesajul nu e pentru cineva anume .

Doua cuvinte de sfarsit :"Razi , boule !" .Fraiere ! Ramai la laba .!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu