Da'ti un click pe poza .!

luni, 20 decembrie 2010

20.10.2010

Azi am petrecut o zi faina cu colegii , cu scoala , cu profesorii , cu toti ! O zi in Arsenal . Totul a incepu pe la ora 11 .Pregateli , alea alea . Ca fetele . Alergam in toate partile . Ce machiaj mi se potriveste , dar luciu , etc etc . Am ajuns acolo mi-am pus tocurile si baga dans \:d/ . Dupa vreo 2 ore a fost concursul de costume la care eu si Mk se stie !!! nne-am imbracat in : Eu Urinela si Mk Daniela . Toti au inceput sa urle, sa aplaude , era o atmosfera :o . Toti se uitau: gen "-Doamne , astea chiar sunt pitzi !" Nu oameni buni nu suntem . Ne-am imbracat asa pentru a evidentia defectele unor persoane . Dar culmea ca si melodie de intrare a fost "The pitzi song" . Uuuh:)) Sa trecem peste ... Dupa iar am dansat . uuuuu:> . Apoi a urmat proba de dans . Eu il cautam pe Vlad sa ne inscriem ...Da unde sa il gasesti ? Nu aparea pe nicaieri . Asa ca am renuntat . Suparata fiind , mi-am revenit incurajandu-i pe aia care participau. Neee[-x . Tot aveam energie , chiar daca ma dureau picioarele . Mdaaaa . Sa terminat cu proba de dans . Si iar baga dans ! Si a trecut ziua asta asa faina asa de repede . Mai vreau !! Poate o sa facem si pe celalat semestru inca una \:d/ . Si sa bagam dans ! Fratilor distrati-va cat mai puteti !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu