Da'ti un click pe poza .!

marți, 30 noiembrie 2010

Nimic nu mai e ca inainte ...

      A mai trecut o zi , ca toate celelate . Am avut ca intotdeauna o zi grea , plina de tipete , injurii , batai , note bune si mai putin bune , certuri , si exemplele pot continua .
      Astazi a fost Sf. Andrei ( La multi ani ! ) si holurile au fost pline , o mare imbulzeala , copchii fugeau de colo-colo , dadeau peste tine , nici nu le pasa . La ore aveam un somn nebun . Nu eram in stare de nimic . Totul mi se parea inutil si neinteresant . Parca eram la inmormantare . Nimeni nu prea  vorbea , nimeni nu radea , nimeni nu mai facea "misto-ul" de demult . Si am fost mai tot timpul ganditoare .  " One life , One love ... " Acest vers ma facea sa imi pastrez calmul , sa-mi aduc aminte de multe , sa realizez ca viata nu este tocmai roz , sa imi dau seama de prieteni in adevaratul sens al cuvantului si de "prieteni" . Multe persoane imi spun ca m-am schimbat . Si de fiecare data replica mea a fost " -Schimbare in ce ?  " , dar in fine ... Lumea vorbeste ! Chiar daca nu ne place asta . Asta-i adevarul ! Nu ai ce face . Chiar daca incerci sa le explici . Iti racesti gura degeaba . Unii dintre noi ne credem " Sfintisori " . De unde frate ? Nimeni nu e perfect . Toti avem cate o greseala in viata asta " roz " .
        M-am plictisit de toate . Nu mai am ce face . Stau pe lumea asta pentru mancare , lacrimi si consumatie de aer . Oare de ce visele niciodata nu devin realitate ? De ce oamenii viseaza daca nu pot sa realizeze asta ? De ce toti sunt iubiti ? De ce unii sunt persoane norocoase si altele ghinioniste ? De ce mai traim daca ne certam cu toti ? De ce Dumnezeu a lasat atatea vicii , daca nu sunt de  bine ? De ce " suferi " dupa orice despartire ? De ce parintii nu ne inteleg mai niciodata ?? De ce ? Toate aceste intrebarile si multe altele mi le pun cand patesc , cate ceva . Si toate asta pentru ce ? Pentru nimic . Aroma clipelor incepe sa se piarda  in maini prea reci . De mult timp cam toti uita . Te lasa sa cazi , tinand cont ca tu i-ai ajutat de multe ori sa se ridice . Dar totul va trece odata si odata .. Melodiile triste sunt perfecte pentru starea asta . Asa ca las totul deoparte pentru ca nimic nu mai este la fel !
     
        

2 comentarii: